!!!


ENSIFFRIGT!!!!!!


jag börjar tröttna på hallonbladste :(

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, jag menade inte mitt inlägg som klagande även om det är pissigt att ha legat med hinken i snart sju veckor, hehe ;) vill jobba och tjäna stålar! :D



Är superglad och överlycklig för det lilla livet i min mage och det kommer vara så jävla värt det när den väl kommer ut :). Tack för peppandet!



På tal om att komma ut så är det snart dags för din knoddas att göra det ju, galet vad tiden gått! Men jag tror fortfarande pluppen behagar dyka upp till den 14:e :). Men hoppas på tidigare datum för er skull såklart!

Postat av: sussie

gumman, jag önskar er all lycka! nu är ni inne på slutspurten :) vinterns finaste mamma kommer du bli! linen..

2009-12-03 @ 21:19:13
Postat av: Erika

Är nyfiken på hur ni fått till det i nya lyan btw, så jag tycker du ska ta och knäppa lite foton och visa på bloggen :).



Håller tummar & tår för att vi får rätt på det datumet :D. 14/12 låter som en bra dag så ^^

2009-12-03 @ 23:39:32
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback