långa dagar

Jag har upplevt att större delen av min graviditet har gått väldigt fort.
Vecka 5-12 gick långsamt..
12-20 gick snabbt väna
20-37 gick sjuuuuuuuukt snabbt

och sen vi gick in i vecka 38 så har dagarna kännts mer som månader.
Denna vecka tror jag tom att en dag är som ett år. Helt sjukt är det.. tröttsamt som inte annat.

Nu går dagarna endast ut på att vänta.. och vänta.. och vänta.. och vääääääänta!

Men konstigt nog så får jag ändå inte tiden att räcka till :S
Jag skulle ha bakat för flera veckor sedan och vila borde jag göra varenda dag.

Nåväl.. det är väl jag som prioriterar bort saker bakom ryggen på mej själv :P

Har iaf börjat dricka hallonbladste i hopp om att det ska skynda på litegrann.. men som allt så lär det ju vara lönlöst och bebisen kommer när han/hon vill :P

Bebisen har iaf blivit mkt lugnare nu och jag misstänker starkt att huvudet blivit fixerat. Hoppas BM kan intyga det imorgon. Förhoppningsvis sista besöket! Förstå att vi, på lördag, går in i vecka 40!!!


jaja... nu ska jag göra te och äta apelsin. Hej så länge!

(blir det dags att åka in, så får ni veta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback