Vilodagen


Kom ut, kom ut.. vem du än är!


Blev uppryckt ur sängen imorse (kl 11.30) av puma och linda som tyckte att jag skulle följa med på Birsta en sväng. Det tyckte jag lät mkt bättre än att sitta hemma och jaga dammtussar så jag drog något över mej och följde med! Ritkigt trevligt vart det och jag fick med mej en del fint hem.
Bl.a en fin typ klänning från Gina Tricot och bestick och julpynt från lagerhaus. Ska tillbaka till lagerhaus sen innan jag hämtar tobbe och ska köpa ännu mera bestick som blir en julklapp till Svärfar med en blandad besticklåda i nuläget. Jag är så bra! Besticken är skitfina och kostar 5kr/st. Pööörrrfekt!

Nu ska jag äta en apelsin, kolla farmen och sen, tids nog, åka iväg till birsta igen. Sen blir det söndagsmiddag hos svärfar som vanligt :)


Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

Härligt att dagen snart är här. Jag tror ni får åka in på tisdag. Skönt att du håller dig sysselsatt iaf :)



Hoppas allat är bra med dig!

Det var längesen nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback