Trötter

Nu ska jag gå och lägga mej.
Slutade kl 15 idag tack vare att Malin var snäll och skonade mej från arbete då hon förstod att jag nått min gräns efter så pass mkt jobb senaste månaden. Hon tog även mitt pass imorgon så jag får vara ledig.
Som jag sa igår, så skulle jag köpa färgen till spjälsängen idag.. sagt och gjort.. nu har jag dessutom hunnit måla lite också. Skulle egentligen behöva vara soffliggandes i nån dag.. men vart skulle den stillsamheten komma ifrån? Har knappt ro till att somna när det finns roliga saker att göra. Men det är ju iaf på tok mkt mer avslappnat att måla en spjälsäng än att jobba. Det är själva ledigheten jag behöver.. och lite vila.

Vad det vart för färg får ni se när jag lägger upp det färdiga resultatet.. då får ni också veta vad det blir för kön på bäbisen våran :) Lr jaa.. vad tanten på UL satsade på iaf :)

Imorgon ska jag soooooova uuuuut! Fan vad skönt!! Sen ska jag ta det lite lugnt och vid någon tidpunkt på dagen träffa fanny nere på staden. Ska kika på hennes och cilias lägenhet och hämta ut biljetterna till winnerbäck. MYS!! Måste in på Carlings i city också för att pröva ett par jeans också.. går inte dom, då ger jag upp. DÅ får jag leva i tights tills mina ben och midja blivit normala igen. Men tights är skönt.. kruxet är bara vad man ska ha upptill.. Tips på vart man hittar fina, långa och tighta t-shirts??

och igen.. Tack Malin :)

Nu ska jag slita tobbe och mej från datorerna och sen slänga oss i sängen. Karln jobbar såklart imrogon och ska upp tidigt. Stackarn!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååh spännande o få veta vad det blev :-P Men jag håller stenhårt på en tjej :-D Ha en bra dag i ett mindre bra väder!

Postat av: therese

Jag tror det blir en liten pojke!

2009-07-24 @ 13:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback