God morgon världen

tobbe tvångsmatade mej med godis imorse precis när jag vaknat och fortfarande låg seg i sängen. Blä sa jag och tänkte att nu fan spyr jag nog snart. Men icke.. och än har jag inte spytt. Kanske får jag t.o.m behålla frukosten idag?! :D (ta i trä) jag tänker inte lägga äran på godiset..utan på keruben som ligger och jäser i magen :)

Bad news från anna iaf.. om det nu är så att jag har dåliga blodvärden så kan det vara så att jag måste äta järntillskott, som man tydligen kräks av (?!) whaaaaat?? :O då äter jag hellre spenat och sånt äckligt hela dagarna.

Men fan kan sjukvårdsupplysningen ringa upp snart?? Dom sa faktiskt kvart i :(
Svärmors externa utlåtande släcker inte min oro ett dugg, men kanske sjukvårdsupplysningen sållar den lite iaf..

Baaajs... Nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback