Viarmeeeee!

Och jag tänker verkligen inte klaga! Detta har vi svenskar längtat efter heeeela långa vintern och våren och nu verkar värmen ha kommit. Skönt för dom som är lediga... synd bara att jag var ensam om det idag :S Kan inte fatta att 90% av dom jag känner jobbar idag.. :S sick!

Det har iaf resulterat i en varm vistelse i bilen utanför elgiganten där jag satt och fipplade fast och i vår nya bilstereo.. lyckades jag? - Självklart ;)
Jag är då inte kärringen i vårat förhållande iaf! (som tobbe sa igår) Måste medge att jag faktiskt är ovanligt händig för att vara tjej.. Lrhur? :)

Nu sitter jag iaf och mumsar i mej jordgubbar för att sedan slänga mej in i en kall dusch, hämta tobbe och sen åka ner till Mellanfjärden där min padre bodde tidigare i mitt liv.. Nostalgiskt känns det. Har velat åka dit så länge men det är som lite svårt när man inte har bil.. HADE! Nu har vi ju det så nu blir det ändring! Tänkte egentligen åka upp till mor och far i Nordingrå idag men eftersom alla jobbade och jag inte ville åka dit själv så fick det vänta.. åker nog jag och tobbe på måndag ist :) Farmor är där uppe nu med så man ska väl passa på innan hon åker tillbaka till Finland och Vasa. Hoppas bara att vädret håller i sej.. hört rykten om att det inte ska göra det dock :O

Jaja... Kameran följer med till mellanfjärden så jag slänger väl upp ett bildinlägg senare.. kanske t.o.m mobilbloggar när vi är där.. men jag brukar ju inte få till mobilbloggningen alla ggr.. fattar itne vad det är för fel :S

Jaja.. duschen kallar... Hörs och ses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback