My life, My family, My love

   


Jag och Puma      Noel aka Brolle             Bästaste Linda

Igår =
jobb, en stund med syster på birsta, jobb, söndagsmiddag. mys, mys och mys
Idag = Sova, frulle, sova, mys mys och mys!!

JUSTE! :D Jag köpte min efterlängtade Cons igår! Blev ett par låga Chuck Taylor All stars Low Navy. Hade gärna köpt ett par höga ist, men dom fanns inte att hitta i Birsta. Dessutom betalade jag sammanlagt 39 kr för dessa fagra skor efter att rabatt och presentkort räknats bort ;D Loooovely!! Tack svärmor :)
Sådana köp behöver jag fler av!





Vill bara tillägga hur sjukt stolt jag är över min syster! Finns så många anledningar till att vara det!!
Hon snattar inte, dricker inte alkohol. röker inte, tupperar inte håret till en svamp, har inte piercingar i hela ansiktet, har inte håret hängandes för hela ansiktet så bara munnen syns, hon gör det hon känner för, sminkar sej fint utan tonvis av kajal och mascara. Hon är snäll mot alla omkring sej och vågar vara sej själv. En riktigt bra 13åring :)
Idag är hon btw med på ST.nu (http://st.nu/start/timra/1.920421):)

Idag är jag och baby lediga heeeeela lång dagen.. tillsammans dessutom :D Sjukt underbart med dagar som denna. Sitter i soffan och lökar nu.. Tobbe beställer nya kläder och jag bloggar.. Ska snart laga mat :) Potatismos och köttbullar ala Licious står på menyn och självklart är allt hemmalagat! LYX!!!

54 dagar kvar till Mallis, Baby!! LÄNGTAR!!!!


My life is fucking fantastic!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Världens bästa Linda :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback