Idag!! :D



... om två månader är jag och baby på Mallis och latar oss. Fan i humvete vad vi längtar. Känns som att det är väl behövt. Just nu sitter jag och klagar över att jag är hungrig, men inte har någon ork att göra någonting. JAG VILL HA MANNAGRYNSGRÖT!! Vafan jag har faktiskt jobbat 7 tim idag, så vad mer kan man begära än lite service ;) Nedå.. Man ska göra saker tillsammans. Det är trevligare! Imorgon ska jag iaf vara ledig.. vad frukstansvärt skönt :D Tobbe håller på i skrivande stund att bränna ut Crash - Mind over mutant åt mej.. det enda xbox 360 spelet som jag för tillfälet känner att jag faktiskt skulle kunna tänka mej att spela.. Crash är ju bäst :D Fast aldrig lika bra som världens bästa The Sims!!
Chefen är iaf tillbaka från kinesvärlden och bäst för honom att han har med sej nya Converse till mej!! ;O

Jag vill ha våra kissor nu :(

Meeeeen iaf.. nu ska jag nog göra gröt... kanske.. om jag orkar..

Hejdå


L (^v^) T = sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback