mys mys mys mys och mys!!

Idag har jag gjort en hel del kom jag på nyss. Ibland kommer sådana där effektiva dagfar som idag. Det började med att jag var effektiv i sängen imorse och läste tidninfgen som en klok och nyfiken flicka.. vart inte så mkt klokare. Sen drog jag mej upp ur sängen och hastade iväg mnot staden där jag mötte upp fanny och vi satt oss på torget en sväng med lite take away kaffe och te.. MYS!! Börja bli vår nu och det känns i kroppen :) Sen åkte vi hem hit efter en kort runda i butikerna.. drack lite te framför senaste oth avsnittet vilket var sisådär.. klocvkan närmade sej fem och fanny åkte hem. Ingen vila då heller för mej eftersom jag snabbt tog fram borrmaskinen och borrade åtta jättefina hål i våra köksväggar och vipps så var hela FYRA st hyllor uppe och det är nu mkt hemtrevligare hemma hos fam Gradin/Löf.. Nu har tobbe kommit hem och det är dags för middag och mys!! Imorgon är jag också ledig :D Lycka till till fanny som ska på visning i sundsvall ;D

 



Girlpower med Lily Allen, Lykke li och Veronica Maggio

Kommentarer
Postat av: Mary

Sv; Haha ja det beror på ju vilken pappa du menar? :P

Postat av: Karin

Jag älskar din header! hur har du gjort den?:)

(plus - hur har du gjort att bilden när du och din pojkvän(?) pussas stannar kvar även när man rullar ner sidan?)?:):)

2009-03-20 @ 18:19:33
URL: http://abckarin.blogg.se/
Postat av: Mary

sv; ja okej, dom e ju lika söta trotsallt :P

2009-03-20 @ 20:06:38
URL: http://marynator.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback