HATAR!

JAG HATAR HOTMAIL!
JAG HATAR MSN!!
JAG HAR HOTMAIL LITE TILL!!!

Jag hatar dessutom idag litegranna..
Hatar att jag slet ihjäl mej på jobbet och sen dog av trötthet
Hatar att jag nästan kräktes på bussen
Hatar också att det började spöregna så fort jag kom ut från hemköp med två tunga kassar.
Jag hatar att det är11 jävla dagar kvar till mallis
Men jag hatar ändå mest att tobbe inte är hemma prick nu och tycker synd om mej.

Fan.. Ge mej mat!



Jag kommer aldrig mer att gå in på min hotmail/msn [email protected]
för att snorgrejen inte funkar! Skapar en ny grej när jag inte hatar skiten längre..
återkommer om det isf..

Kommentarer
Postat av: Mami

Mmmmm.....det var nog DÄRFÖR jag bytte FRÅN hotmail TILL yahoo....för att HOTMAIL bara KRÅNGLAR! Fast, min HOTMAIL fixade till sej sedan, helt plötsligen! Så nu har jag TVÅ mailadresser.....så väldigt ONÖDIGT egentligen! Men PUSSAR till dej ändå!

2009-05-12 @ 22:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback