Jag tävlar :D



Jag är med och tävlar om en valfri bloggdesign
hos
annasara.net, var med och tävla du med, klicka här!



Tobbe hade fixat pizza åt oss tills jag kom hem.. och min både såg ut och var mkt godare än hans :O men snäll som jag är så fick han smaka min :) gupsk som jag är så åt jag upp resten av pizzan själv och onödig som min mage är så gör det ont nu.. som vanligt.
Btw.. jag är absolut inte och aldrig sen med att berätta för alla runt mej hur nära mallis är nu ;) 10 dagar!!

Imorgon fyller jag och Tobbe 2 år... Lär inte bli något bloggande då nej.. Det blir mys för heeeeeeela plåskan!

Pååterseenende!
Have a good one, så länge

Kommentarer
Postat av: Mami

Ha det så MYSPYSIGT då, på TVÅ-ÅRSDAGEN! Är det så att ni BÄGGE är lediga tillochmed!? VAD HÄRLIGT!

Jag åker iväg snart, uppöver. Igen! Sicket fasligt åkande!!!Hoppas vi kan träffas på TORSDAG!! Saknar dej!! Och så måste du ju få ditt SOLPUDER! FAST, du åker ju snart till den RIKTIGA SOLEN! MYSFIA MIN, och DET är du värd! Varendaste uns!

PUUSOCHKRAM

2009-05-14 @ 14:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback