Men vilken JÄVLUSKT solig dag



Nu har jag kommit hem från den stora staden! Lr jaa.. det var ett tag sen. Påvägen hem gick jag förbi Hemköp och inhandlade lite mysigheter inför kvällens förförande.. ;) Köpte bl.a godis och fläskfille... tänkte slå på stort och grilla ikväll (:O) Synd bara att vi har balkongen på fel sida av huset vilket innebär att vi har noll sol efter kl 15. Kanske ska tänka på det när jag bygger mitt hus om några år. Väl hemma iaf så började jag flå och banka skiten ur fläskfillen så den skulle bli lite smalare och mummsigare.. sen smetade jag in den i grillolja som jag köpte på hemköp för skit och ingenting.. Garlic såklart ;) Så har jag hittat en ny favvokarra också :P Den där röda saken som jag petar på där uppe på bilden. Sur och god.. Nu ska jag fixa päääära, äta lite mer godis och sen pussas med tobbe som kommer hem om typ 30 min(?)...
So long fuckers!
Btw.. Fanny är söt ;)


Kommentarer
Postat av: Mami

MEN! Vilka GODISGRISAR ni ÄR! SÖTUNGAR!!

2009-05-04 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback