Mys-jävla-fredag-kväll-pusssss

Tack för dom smaskiga middagstipsen. NOOOOT!! Jag fick helt enkelt ta tag i saken med egna händer ist.
På middagsbordet idag blir det Fläskfilé ala Lina och Potatis i ugnen ala vikingavägen.
Godis och chips ala hemköp till efterrätt... som vanligt en fredagskväll?? :p äh fan det blir nog bra! luktar som fasen i hela lägenheten nu och jag börjar bli mätt redan.
Juste! Jag har ju gjort en alldeles egen kall sås till maten också.. den tror jag kommer bli farlig ;D Tobbe är en bortskämd unge! Kommer hem från jobbet efte en lång slitsam arbetsdag och möts av en gormemiddag och en naken flickvän(?!) Njaa... det sistnämnda lämnar vi nog ifred. Tobbe skulle nog bli ganska brydd och börja fundera på om jag slagit mej om han blir mött i dörren av en naken mej.. det tror jag iaf.

Btw..,. någon som vill göra en god gärning och städa heeeeeeela våran lägenhet?? :D Jag vet fan inte när jag kommer orka göra det själv :O
Så först till kvarn! Vem kan motstå ett sådant speciellt erbjudande??
Jag kan!
Hej då!


 



 


Kommentarer
Postat av: Mami

Jag är världens bästa MAMISTÄDARE i hela världen! RING, BARA RING!

2009-05-10 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback