utmaning

Jag ha blivit utmanad av Anna :)
Utmaningen går ut på att jag ska skriva ner 5 saker som jag ska göra under året 2009 samt 5 personer jag vill utmana.

1. Fira 2 år med Tobbe
2. Åka till Mallis
3. Köpa bil
4. Fortsätta vara nikotinfri (Jag är duktig)
5. Ha en drömjul!

Jag utmanar;
Fanny
Mary
Sandra
Sanna
Jossan
 
Idag ska jag iaf ner på stan tror jag.. måste köpa dyra vitaminer och handla. Ser ut som att vi ska bjuda svärmor på middag och behöver köpa lite ingrdienser.. tror vi gör på något galat avancerat som köttfärsbiffar och potatismos ;) GOTT!!

Nu ska jag bli fräsch. Hejdå!

Btw.. Maten var faktiskt riktigt god igår. Måste nog erkänna att jag faktiskt inte hatar fisk längre :O Men det är inget jag vågar prata högt om ;)







Kommentarer
Postat av: Mami

Jag lovar att vara TYST om din omvändelse! Fisk ÄR nyttigt, LINA!!

2009-05-05 @ 16:37:26
Postat av: Lina

nehee ;) Idag köpte jag omega3.. så nu behöver jag inte ens äta fisk :D

Postat av: Mami

Vilken TUR för DEJ!

2009-05-06 @ 03:26:07
Postat av: Mami

Det är BRA att du tar hand om dej mitt hjärta! Och OMEGA-3 ÄR bra för just HJÄRTAT!!

2009-05-06 @ 16:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback