aaaaaj!!!

Jag tycker inte alls om min rygg nu för tiden. Har haft ont i den i flera dagar och igårkväll/inatt var det ändå värst! Tror det har en del att göra med att jag slutade använda bh för snart 2 veckor sedan. Men det är ju så sjukt obekvämt nu för tiden.
Well, någon som har ett tips på billig, tillfällig och BRA bh/bh-lösning för storbröstade preggosar? Jag har lixom ingen större lust att lägga ner flera hundringar på en bh som jag kommer att använda en kort period. Lr vad vet jag? Jag vet fan inget om mamaboobs :O
Jossan hjäääääälp!!
Just nu kör jag lixom bara på ett tight, dubbelvikt linne som stöd för mina mamaboobs. Noo good.

Jaja.. nu ska jag göra mej klar och sen brassa iväg till jobbet!

(Btw.. vi flyttar snart :D)


Kommentarer
Postat av: Sandra

En sportbh då? Det finns ju många mjuka sköna modeller. Stackare! Tänk dig sen när det ska vara massa mjölk i åxå :-D

Postat av: Anna, mamma till Elis

Men köp amningsBH! Den kommer du ju använda iaf 6 månader och de är de bästa stödet för boobsen :D

2009-09-25 @ 14:58:22
URL: http://annasara.net
Postat av: ewe

Ja jag ser det, mysigt :) I slutet av mars, det är ett tag kvar hehe :)

2009-09-25 @ 21:20:51
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback