Birsta

Electrolux Diskmaskin - Topklassad - A-A-A! 
http://www.elgiganten.se/product/vitvaror/diskmaskiner/ESF63029/electrolux-diskmaskin-topklassad-a-a-a

Jag smög mej efter många om och men ut i snökaoset och begav mej till Birsta för att möta upp Amanda och Lotta. Efter 2,5 timme åker jag hemmåt, två pyjamaser och en diskmaskin rikare!
Diskmaskinen köpte vi på Elgiganten för superpriset 3490;- Eftersom Tobbe jobbade, bilen var full (och dessutom för liten) och jag var själv, så fick maskinen stanna kvar på elgiganten för att inom dom närmsta dagarna bli hämtad.. Med hjälp av svärfar kanske? :)

Nu ska jag sova en stund medans Basse sover i vagnen (inne) och Tobbe är ute på äventyr i ovädret.

Kommentarer
Postat av: Erika

Skönt med diskmaskin! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback