Bvc besök 7/1

19 dagar gammal

Vikt 4785 gram
Längd 55 cm
Huvudomfång 38,5 cm

Bvc besöket idag gick  jättebra och på endast en vecka har vår lille älskling blivit 475 gram tyngre och 0,5 cm längre! Alltsåg fint ut och det tackar vi högre makter för (`v´)

Några av tjejerna var här på besök och Bastian fick en massa fina presenter! Bl.a så hade tant Ida fixat en fond så vi kan börja sätta in pengar som så småningom ska växa och göra Bastian rik en dag. Det tackar vi för!
En fond har vi faktiskt tänkt fixa åt honom men det är ganska omständigt att ta sej in till stan och banken så vi har inte hunnit med oss riktigt. Men återigen, Tack Ida! :)

Besök är trevligt, men man blir faktiskt ganska trött av att ha trevligt, så vi ska nu mysa ner oss under en filt i soffan och försöka vila en stund innan Tobbe kommer hem och middag ska lagas. Bastian har iofs redan somnat, men jag ska göra ett helhjärtat försök att vila. Hur kommer det gå tror ni? Jag är skeptisk!
Imorgon blir det IKEA och spendera lite pengar. Presentkort i plånboken vilket skapar eksem i mina fingrar. Shopoholic? Nej! Inte jag inte!



Fonder från Ida, superfin kofta från Amanda och Lotta, mjukisbrallor, en tröja och en jättefin liten skylt att ha ovanför sängen från Lisa.


Såhär söt min onge idag! Levi's body och gråa mjukisar. Jag vill ba äta're!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

sikken sötnos..

bastian, då tänker jag på dom grymma filmerna -neverendijng story :)

Postat av: Eivindlotte

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-06-30 @ 11:25:18
URL: http://eivindlotte.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback