Egentid :O

Tobbe är ute på en långprommis nu.. med vagnen :O Med mitt barn i ;O
Känns riktigt konstigt att vara ifrån honom nu såhär första ggn sedan han kom..
Tomt, nervöst.. och kanske lite skönt på ett hörn :S Bastian saknar jag som en toka, men det är skönt att bara få vara Lina en stund. Sitter med hårfärg i skallen (utväxten igen) och nymålade naglar.. något som är svårt när Bastian är med.

ja det var ju det där med tanden.. Pricken är fortfarande kvar och tycks bli tydligare i takt med att Bastian blir gnälligare. Han sover väldigt dåligt och har svårt att överhuvudtaget somna. När han väl somnar så sover han väldigt lätt och vaknar för minsta lilla.. är nog skönt för honom att få komma ut på en lång vagnprommis med pappa så han får sova gott en stund.

Det sista jag sa till Tobbe innan han gick var;
Glöm inte att hålla koll så han andas!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Känner igen mig i det där mamma-oroliga-tillståndet man hade i början av bebistiden ;) Förresten så det där om tanden.. Min BVC-sköterska son föddes med en tand så inget är för tidigt ;)

Ha en mysig kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback