inte likt mej.. men nu får det vara nog!


Jag trodde faktiskt inte att jag skulle säga detta.. MEN FAN SLUTA SNÖAAAAAAAAAAAA!!!!
Nu när jag tittar ut genom fönstret som är halvt täckt av snö så fylls jag av både stress och lite panik.
Fan allt detta ska ju bort också för att sommaren ska kunna komma?! För första ggn någonsin kommer jag nog att dessperat försöka hjälpa naturen lite på traven. Hacka lite is till våren som papi brukade göra när jag var liten? Kanske smälta snö med hårblåsen som man som liten sommartokig stinta så många ggr övervägt att göra?

Nåväl.. Jag börjar då inte idag iaf! men dessvärre funderar jag faktiskt på om man skulle ta sej ut i detta väder iaf... :O:O:O Spänning spänning. Känner verkligen hur tanken att sitta insnöad här hela dagen får hårstråna på min kropp att vända sej inåt. Burr burr burr burr.

Jag var iaf duktig imorse och skottade lite. Det är bra mkt jobbigare än det ser ut och efter ca 30 min höll min rygg på att ta ihjäl mej, så jag gick in och bad tobbe slutföra vad jag påbörjat. Det jobbiga är ju att man faktiskt måste skotta även fast man kanske inte ska ta sej ut. Skottar man inte med jämna mellanrum så orkar man tillslut inte skotta alls för att snömassorna är för stora.

Nä nu ska jag göra mej iaf liiiiite snygg och sen kaaaaaanske åka en sväng till birsta och köpa Basses efterlängtade pyjamaser. Kanske krama lite på Linda också. Lär ju inte behöva trängas på BirstaCity parkeringen iaf.. hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback