postoderkärring!

Med en knappt månad gammal Bastian hängandes i mina drygt stora balooobas är väl inte det ultimata att ränna runt på birsta och shopps loss.. jag har därför gått och blivit en riktig postoderkärring!
Senaste dagarna har jag hittat bra mkt fint och billigt på hm och ginatricot till både mej och bastian och senast idag damp det ner ett råfräsht linne i brevlådan som på ginatricot.se bara skreeeek mitt namn :) se bild här nedanför!

Slänger även med en magbild från idag. 17 dagar efter FL!
Krigsärr har man ju samlat på sej.. men det kunde ha varit värre (jag trodde det skulle vara värre) och som alla andra också sagt, det var ju värt det!

 

Nu ska vi käka middag! Kyckling och ris blir det för min del :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Linnet är fint och magen är fin den med, så det så! :-)

Postat av: sanna

linnet var bara SÅ du :D och sen tycker ja du ska komma in nån da när ja jobba å! ja ha missa dig 2 ggr nu så ja hoppas på 3:e gången gillt :D Hoppas allt är bra med er. tänker på dig vareje dag då ja kollar mot carlings och när ja ser en barnvagn. antagligen för att ja ska hoppas på att se dig :p höhö.. kramar på er

2010-01-06 @ 00:16:45
URL: http://sannasv.bloggagratis.se
Postat av: jessica

Fett snyggt linne :)! me like

2010-01-06 @ 12:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback