Blev hemskickade efter 2 timmar på förloss...

Blev hemskickade efter 2 timmar på förlossningen med bricanyltabletter och order om att vila. Värkarna har lugnat sej lite nu medans tabletterna sitter i. Hoppas det fortsätter lugnt framåt kvällen också. Det som är oroande är att om inte värkarna upphör, så är det förmodligen ett tecken på att lillebrorsan tänker komma ut, och det kan man egentligen inte stoppa. Nu gäller det att fortsätta vila och hoppas på att värkarna upphör. För jag tycker verkligen att ongen ska stanna i magen och tjocka på sej i iaf 2 månader till. Blir hemma från jobbet denna vecka till att börja med, så får vi se hur det blir sen. Så nu får ni komma hit och pyssla om mej! Orsaken till allt detta är förmodligen stress, och stress är ju verkligen något jag överdoserat sen olyckan den 17e. Nu ska jag spela lite spindelharpan. Vi hörs! :-)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kram till dig Lina! Håller alla mina tummar och tår att lillen vill mysa på lite mer där inne!

Postat av: Carro - mamma till Noel

Nu ber du karln din köpa med sig några påsar praliner hem, sedan anställer ni någon som agerar barnvakt och laddar ner alla säsonger av din favorit serie.. sedan intar du soffan och flyttar dig inte en meter. Ta det lugnt så hoppas vi att liten vill stanna kvar ett tag till. Sköt om er! : )

2010-10-26 @ 20:28:36
URL: http://intox.blogg.se/
Postat av: Anna Lindström

Klart det går att stoppa, jag gick med förtida värkar från vecka 26 med line och v 30 med william. Varit inkagd massa gånger och fick käka medicin varje dag..Lillebror får INTE komma ÄN! Se till att vila och sov mycket..Jag kunde bara ligga i sängen hela dagarna, var ja uppe o rörde mig satte värkarna igång:(

Så vila vila vila och ät bricanyl även fast man mår piss på dom.. :( Sköt om er nu!!

2010-10-30 @ 22:06:48
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback