16 april 07

Sitter på skolan nu brevid lisa som försöker få mej att skratta åt nån tråkig snubbe som drar nån ful berättelse om bamse och farmors rökfria pub..
hahaha "kittla mej, kittla mej!!" ;) Needå..bra försök :)

För övrigt så är allt som vanligt på skolan.. lite sämre stämning än vanligt, men falskhet har nog alltid legat och bubblat på ytan. Hur mkt man än reagerar så verkar skiten aldrig försvinna.


Helgens plus - Fanny för att hon är så förbannat bra.. Det underbara vädret.. och Du för att du är så förbannat mysig!

Helgens minus -  Den fittan som snodde fannys kamera och partypooperna i lördags.


Är för övrigt lite halv trött och seg idag igen.. vad ovanligt ha? Klev upp 7 imorse för att tralla in på stan och ha körlektionen kl 9.. Huvet vaknade inte förns det var 20 min kvar av lektionen.. BRA LINA! Men det gick bra ändå.. Sören startade en tävling då jag fick köpa en glass åt honom för varje tabb jag gjorde.. det slutade med att det var jämt och jag slapp skulden ;) Moahaha!
Ringde en snubbe till mej nyss och bubblade om att jag ska jobba på Eon aren på fredag.. fan vad nervös jag vart. 35 gäster ska jag ensam ta hand om och servera under kvällen... tack! :O Äh men det känns väl värre än vad det kommer bli..

Har så jäkla mycket jag vill och behöver skriva om, men det känns som att det är bättre om jag låter bli, på gott och ont. Kan lika gärna surra om det irl, så slipper jag missförstånd och sura miner, right?

Hade tänkt skriva lång-inlägget idag, men tappade lusten efter ett antal sär-fel pga redigering.. Kiss säger jag bara!
Ikväll blir det mys och en jäkla massa mys.

Dagens vinst - fick tillbaka 150 kr påjackan då jag gick in och berättat för dom på vero moda att den gått sönder.. klirr i sparbössan.
Dagens förlust - hmm, inget än så länge.
Dagens jobbiga - kliva upp ur sängen och kasta 2 hinkar vatten på min cykel (för säkerhetsskull).. TV:n stängs även ner idag.. Kul liv! Hoppas på digitalboxen snart!
Dagens roliga - Svar på en jobbansökan.. Klirr i kassan där med!
Dagens bästa -  Fanny skiner upp min tillvaro.. thx babe.
Dagens sämsta - laga mat ensam, äta ensam.. plus att jag tycker jätte illa om skolan idag.
Dagens mat - Kycklingfille och ris igen.. MUMS!
Dagens dryck - Vatten, Vatten och te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback