24 april, spöktimmen

Sitter och slösurrar nu och lyssnar på mys-paolo.. Pörnil lämnade mej ensam även denna helg och kommer inte hem förns antagligen imorgon. Hennes papi var även här idag och snickrade igen :P händig karl det där.
 Sara, Hanna och Fanny har vart här idag så jag har inte vart ensam.. sen har jag hållt mej sällskapad annars också, så det är inge problem.. dock trök då man sitter en kväll som denna och gruvar sej för att gå och lägga sej ensam i sängen, som även denna natt känns jobbigt stor.. men men

Anställningsintervju imorgon(idag) ivf.. på max :) Är i grymt behov av jobb just nu så vi hoppas på bra resultat imorgon :)
Jobbade ute på Eon arena i fredags med bl.a Ida och mami och det gick faktiskt riktigt bra.. vi serverade ungefär 35 gäster var och visst kändes det lite rörigt då och då, men det var riktigt skoj :) Klirr i kassan!

Uppkörningen i torsdags gick inge vidare.. lr aa, det gick skit bra tills det var fem minuter kvar och jag gjorde bort mej.. bättre lycka nästa ggn! andra ggn gillt som på teoriprovet hoppas vi på ;)

äh undra om man skulle ta och tänka på refrängen och somna in till paolo snart.. vore skönt att komma i säng relativt tidigt inatt. tror jag gör så.

God natt världen!!


       Du är mest underbar (K)


Kommentarer
Postat av: Olavkristin

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback