Det blir bättre nu..

Sjuk från skolan idag pga magen, igen. Lite halvt less på detta nu.. "men det löser sej", sa tanten som sket i badkaret.

Har fått många saker fixade och gjorda idag och det känns riktigt bra. har betalat båda uppkörningarna, lämnat in 2 sena uppgifter till skolan, ringt vägverket och vart arg på dom, fixat pengar, fått pengar, pratat med min älskade bror, köpt glass med pörnil som vi ätit ute i solen, träffat min underbara mamma och sovit halv länge..
Det har varit en ganska skön dag än så länge och jag känner livsenergin fyllas på lite mer :)

Igår var pörnils papi här och snickrade till min gipsgiva som jag ska ha som huvudgavel, så nu är det bara att köpa tyg och sen är det så gott som klarrt.. mkt najs det med! :D

Ikväll blir det nog lugnt, ska försöka finna ro att plugga lite mera och sen ska jag nog se 300.. ganska att det blir en prommenix bort till ica för att inhandla lite nikotin.. men det får vi se, annars går jag bara ner till sveakisoken.. hoppas dom tar kort isf :)

Nu däremot, ska jag städa rummet lite och sen börja tänka på vad jag ska äta till middag eftersom att stackars pörnil med migrän ska jobba :/

hörs och störs lite senare maybe!
PÖSS


Kommentarer
Postat av: emmz

Lät som n helt okej dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback