10 februari 07

Kan en timme förändra allting?
jag skulle svara ja på den frågan.. En liten händelse kan få allt att gå åt helvete, eller tvärtom, under en timme kan nånting hända som gör allt underbart också..

Jag sitter här och är allmänt jätte-jävla-seg.. borde städa rummet, men jag har inte riktigt orken.. borde läsa teori, men jag har inte ritkigt lust.. skulle vilja åka lite bräda, men det är för sent för det nu..
Kul liv! Pga att man vaknar bara liiiite för sent så har man förstört dan..  lite väl sent att traska ner på stan och pimpla kaffe också.. lr iaf för sent för att börja tänka på att göra det..
jahapp.. vad kan man göra ist då? Blir nog städning och teori sen ändå..

På måndag börjar apu:n på restaurang brandstation och det ska bli såååå jävla skönt att slippa skolan i 3 veckor.. lr aa, 4 veckor blir det t.o.m eftersom vi har sportlov direkt efter apu:n.. NAJS!
Har hört att det är någon som fyller år på sportlovet också.. på tisdan lr nått 8-)

Ska göra lite nytta nu..
Hör va!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback