6 fabruari - I'm just fighting for myself these days

<3


Ja vad skulle jag göra utan mina svarte-grejjer? ^^
Köpte nya skor idag, vart ett par svarta cheap monday cons-kopior för 150 kr.. och det är väl inte fy skam.. men jag är inte kär i dom, så dom blir bara tillfälliga tills jag köper nya riktiga cons ;D Va lite brådis med nya pjucks eftersom jag måste ha ett par svarta skor på apu:n som börjar på måndag.. men dom där duger väl dom med.
Den där 7:an som jag och pernilla fått nys om är det bara att lägga ner ivf.. killen som hyrde ut den verkade en aning cp och kunde inte bestämma sej för om den redan var uthyrd lr inte.. kul kille!!
Aja, bara att leta vidare!! Men äre nån som är sugen på att flytta hemmifrån och vill vara med på att dela en 4:a med mej och pernilla, så säg till! Allt blir ju trots allt billigare ju fler man är.

Imorn bär det ivf av till hassela med skolan på friluftsdag.. ska bli -16 grader har jag hört, så det är bara att klä på sej! I värsta fall får vi tappra brädåkare traska in på badet där och bubbla lite ifall det blir för kallt.. "Oj var tråkigt det skulle vara" ;)

Jeje.. nu är det väl strax dags att läsa teori och sen skalla kudden!
Good night children!!

Give me somthing thats worth fighting for!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback