Onsdag, 14 februari

20 till 18

Mjadu, vad ska jag säga? Som den sär-magnet jag är, så vill jag helst inte veta av denna dag. Visst kan jag unna alla lyckligt förälskade människor att va lite extra kära denna dag, men jag klarar mej nog bättre utan alla hjärtans dag om jag ska vara ärlig. Har fått ett tiotal kedje-jävla-alla-hjärtans-dag-sms idag och det börjar bli lite halvt irriterande.. nått "Grattis på alla hjärtans dag, gumman"-sms hade varit nog.. och ett sånt hade jag nog svarat på. Men ett sms där det står "Blahablaha.........skicka detta till alla dina kompisar och får du 6 st tillbaka kommer nått romantiskt hända dej idag", vill jag inte veta av och kommer absolut inte svara på! :P
Som jag tidigare nämnt blir det pipeline och tungviktarna ikväll, dock inte med fanny eftersom hon ska vara med sin mamma ist, men jag ska försöka ha trevligt utan dej gosen ;\
Sonja följer med ist och hon ska veta att hon har stor press på sej för att fylla upp fanny plats ;)
Måste tyvärr bli relativt tidigt ikväll eftersom jag ska upp jätte-jävla-tidigt imorn och ha körlektion innan jag ska vara på brandstation.. tuff skit!

Äh jag har så mkt att säga nu, så det är lika bra att lägga ner direkt.

men vi ses väl på pipeline ikväll? ;) halv 8 börjar det!

Kommentarer
Postat av: älskling

Du är söt gumman ;)

2007-02-16 @ 13:30:16
Postat av: Kimkornelia

Really enjoy your website. Thank You.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback