24 januari 2oo7

Har varit en väldigt blandad dag idag än så länge. Kämpade i kylan för att få iväg ett par bindningar till en kille i Luleå och nu är dom påväg! La ut en annons på Blocket i förrgår och jag har redan fått dom sålda! Mkt bra!!
Var även förbi på Brandstation för att prata om apu-platsen, men då hade lilla mama glömt bort att säga att dom ahr stängt efter 14 för allmänheten, så jag skulle ha knackat på.. men inte fasen tänkte jag på det, utan jag vände på gummisulorna och traskade vidare ist.. onödigt som fasen! Men men!!
Jag och Pernilla håller även på att dissukterar ett väldigt intressant projekt btw!! Vad det handlar om och hur det kommer gå får ni säkert veta senare ;D .. men fasen vad kul det ska bli om det blir av =D
Är dock lite less idag igen.. jag får tamefasen aldrig åka bräda känns det som.. antingen är det för kallt lr brist på pepping för att folk ska orka följa med.. tråk-jävla-latmaskar säger jag åt er!!
Har suttit och fipplat med denna blogg mer lr mindre hela dan idga känns det som.. försökt fixa designen lite och nu börjar jag väll komma nånstans.. det har jäklat med mej lite och saker och ting blev väl lite riktigt som jag ville först.. men nu börjar det leda mot nått..
Ska ivf gå och fixa te nu om inte mamma redan gjort det..

See ya later!!!


Lotta, Jag & Carro    Jag & Amanda    Carro & Jag

Kommentarer
Postat av: Pehe

ÅÅÅÅÅÅH! JAG LÄNGTAR LINIS!! :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback