Blogg-Look

Sitter och pillar på bloggen utsida igen.. Jag tycks aldrig bli nöjd!! Men jag lär mej mer och mer ju mer jag håller på och nångång måste jag få nog och tycka att det är bra. Har ändrat lite bakgrund osv idag och det ser väl okej ut.
Har varit väldigt duktig idag på skolan tycker jag! Fick klart en del grejjer jag känt mej stressad över och det känns bra. Lisa och jag ska leda idrottslektionen på onsdag och vi får väl se hur det går ;P Det blir lite stationsträning osv..

Nu ska jag montera lös fingrarna från tangenterna och börja färga håret.. KUL!! Hade varit en sak om det vart nån ny färg, men nu är det ju bara utväxten som ska väck.

Yeah yeah.. Hörs och störs lite senare!!
Tata

Kommentarer
Postat av: Amundhelena

I see first time your site guys. I like you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback