Everything's the same, Nothing has changed

- To be yourself is all that you can do -

Just nu känns väl det mesta mer lr mindre fel..
Riktigt tom i huvet och vardagen är helt i brist på adrenalin.
Min snö har ivf kommit och det är ju ett plus.. nu äre bara skönviksbacken som fattas för att jag ska kunna åka bräda på riktigt. Ska försöka få tag på Nils-O och kolla hur det går för dom där borta. Förhoppningsvis kommer dom kunna öppna iaf en del av backen snart.

Sitter och lyssnar på OTH-soundtrack nu och längtar till torsdag, då jag misstänker att det kommer ut ett nytt avsnitt. Har väntat ett bra tag nu och jag börjar nog bli lite otålig : P

  • All that remains - This calling
  • Tyler Hilton & Bethany Joy Lenz - When the stars go blue
  • Cranberries - Zombie
  • Johnossi - Summerbreeze
  • 12 stones - Stay

Nu ska jag gå och fixa te, så jag blir lite varm.. sen ska jag väl umgås med grapparna lr nått.

Hej så länge!!

- Dimmigt -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback