kalla det grupptryck?

Jia, eftersom att alla andra jätte häffftiga människor jag känner bloggar, så kände jag att jag kanske också borde göra det  Får se hur länge jag orkar skriva här, men det visar sej =)

Känns som att jag kommer lägga upp en hel del låttexter och bilder här som jag fastnar för.
På tal om bilder, så har jag fått nå knäpp och kan sitta och fippla med ögon i photoshop i timtal..
är väl bättre det än att inte göra nått alls.. lr? Jag är inget ps-proffs, men jag lär mej =)


Nu ska jag hämta min fjärde kopp te för kvällen och sedan sätta fart med skräckbilden av en politiker, som vi har fått i uppgift att göra i grafen. Sen blire till att dräggla kudden tidigt ikväll så jag får sova lite längre än 4 timmar inatt.
Häddå määr!!


How can I believe when this cloud hangs over me?
You're the part of me that I don't want to see

Forget it

It's a crime, you let it happen to me
I don't mind, I love it
Easy to please
Nevermind, forget it, just memory
Or a page in a spiral notebook

PS-öga

Kommentarer
Postat av: Alexanderadele

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback