Schöööönt!!!

Har fixat apu plats nu och fan vad skönt det känns! =) Ska gå ner och snacka med dom lite närmare nu denna vecka bara =) Jag hade nog min värsta dag på länge igår.. fan vad less jag var!! Fyndlagret tog inte emot mina bindingar, jag hade inge snus och dator blinkade rött pga virus!! Men idag har jag apu-plats, snus och en fungerande dator, som inte blinkar rött =D
Sitter och lyssnar på Three Days Grace nu och väntar på att Cilia ska städa klart sitt rum så hon kan komma och möta mej, sen drar vi hem till henne och myser gärnet =)

Ska börja fippla med hemsidor osv på multimedian på skolan och fan vad rolgit det verkar! Måste va as skoj att vara grym på sånt =) Att kunna göra hemsidor dvs =P

Endast 42 dagar till min födelsedags btw.. kanske bäst jag rycker tag i anna så vi kan börja leta efter lokal snart.. Bwoop bwoop, partey ska det bli!!

Men nu ska jag plugga lite gloser tills imorn medans cilia städar rummet..


have it good everyone!! (psst! fanny är en söt fis)

Three Days Grace <3

psst! fanny är en söt fis

Kommentarer
Postat av: Jonahalisha

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback