Seg-jävla-jag


Poopie! Har varit onödigt trött idag på skolan.. Inte så mkt att klaga över eftersom jag haft jeffwligt skojj : )
Ikväll ska jag på teater med mami, nån förhandsvisnings av Underbara gåvor.. Lär bli najs.. ivf att spendera tid med mamsen med tanke på att det händer allt för sällan.. sen efter teatern ska jag träffa min fääääny.. mysigt värre!!

Imorn däremot blir det antagligen utgång med tjejerna i klassen.. händer allt för sällan det med och jag tror det kan bli riktigt lyckat : )

Juste!! För er som inte vet om det, så är det Islands baklängesdag idag.. så försök göra så mkt ni kan baklänges idag ; p Tack till Krille som omedvetet gav oss idéen ; )


Ne nu jefwlar ska jag ta en skalle-värk-tablett och sen klä på mej lite kläder för att sedan traska ner mot teatern!!

Hör ni inte av er imorn och bjuder med mej och tjejerna på parrrteh, så får ni ha det så fryktansvert bra!!

Hej så länge!!


Seg-jävla-jag

Kommentarer
Postat av: per arne jag har för mycker fritid.

söt tjej:D

2007-01-12 @ 17:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback