juli.. den sjätte

Inte bloggat på länge så jag kände det var dags nu.. brist på fantasi har jag och därför slängde jag in en lista.
Pepping inför Gf finns typ inte och jag vill helst bara sova typ. Ska slänga på mej lite kläder nu och sen äta lite..
ta in lite info om kvällen och sen bege mej någonstans.. Kanske dags att sätta fart? Jepp.. så blir det!

- Ses i vimlet ikväll

Dagens låt:
Citizen Cope - Son's gonna rise
Dagens dusch: kom precis ut från vattenstrålen
Dagens kläder: baggy, nån tröjja och pilotbrillzz!
Dagens frisyr: turban nu, men utsläppt sen
Dagens smink: Samma gamla vanliga
Dagens händelse: vaknade på min älsklings arm.. slår aldrig fel
Dagens planer: fixa mej, dricka lite öl och sen bege mej ner på GF
Dagens vill ha: nya kläder
Dagens saknad: älskling, så fort han gick ut genom dörren
Dagens tråkigaste: peppingen saknas
Dagens finaste: tobias
Dagens måste: snabba mej lite
Dagens dricka: öl
Dagens köp: beställde lite underkläder från ellos
Dagens kärlek: tobbe tobbe tobbe
Dagens mående: trött, bakis och seg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback