It's a lovley day!

Sista sommarlovet någonsin börjar idag! Känns skönt men ändå vemodigt som satan.
Ett helt år kvar i skolan.. och nästa sommar släpps man fri och får omfamna världen helt själv.
Fick veta idag att jag efter lite slit och brukad energi fått mvg i grafen. Känns sjukt skönt.
En eloge till ida ivf.. hon är värd många sånna iofs. Men hon är fan en klippa :)

Klev upp tidigt idag med mys och hoppade iväg till bussen.. väl inne i stan märkte jag att jag missat plus södermalm bussen med 2 min kanske, så jag fick hoppa på kryckor upp för alla backar i värmen. Mindre skönt, men jag klarade det :P Trallade sen ner på stan igen för att ha skolavslutning som innebar lunch och glass i ja-nej-vet ej-parken.. Berndt höll sitt sista rektors-tal och några fick diplom. Mys mys och jag fick ont i magen av all glass.. Det var lätt värt det:D

Mamma och jag käkade jordgubbar och mjölk på balkongen förut, som alla andra skolavslutningar och det var lika gott detta år :D En tradition som är för bra för att brytas!

Ikväll blir det ivf grillning, alkohol och solsken för hela slanten. Håller till på kära södermalm och sen får vi se vad som händer, slipper gärna ån då jag fortfarande har svårt att ta mej fram som folk. Vi får se hur det går :)



Du är underbar.. och jag är kär

Jag är en lyckligt lottad liten jävel!

Kommentarer
Postat av: Chairmantelaf

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback