Nightlife livin

Skit trött och vill bara ha en ny dag.. inte för att denna dag varit dålig på nått sätt, utan bara för att jag ser fram emot imorn(idag).. även min Lottas 18års dag :) Dagen bör firas med pompa och ståt, men vi får nog nöja oss med god mat i magen och lite trevligheter med alkohol. Hur bra som helst det med!
Ska försöka sova lite halv länge imorgon så jag är lite halvt utvilad i kröppen.. men sen börjar allt fixande och donande!

Ikväll har jag faktiskt vart ute och kört lite :) Vi tog joels jeep ner till statoil där lotta köpte sin första lagliga dosa efter lite behov av pepping då hon var lite seg inför köpet 5 min efter klockan slagit 12 och hon blivit 18 :P
Leg fick hon visa och ett grattis fick hon!

Men nu är det dags för mej att dräggla kudden och bege mej till drömmarnas land.

Ses där honey!!     T

In your heart I see the start of every night and every day
In your eyes I get lost, I get washed away
Just as long as I?m here in your arms I can be in no better place

You're simply the best
Better than all the rest
Better than anyone
Anyone I ever met
I'm stuck on your heart
I hang on every word you say
Ooh tears us apart
Oh No no no
Baby I'd rather be dead

Kommentarer
Postat av: You know

(L)

Postat av: Lisa

Du är utmanad! Läs mer i min blogg :)

2007-06-27 @ 13:51:54
URL: http://lisawalker.blogg.se
Postat av: Emz

Låter som en toppen dag det ! :) sköt om dig! kram

2007-06-29 @ 15:24:41
URL: http://emmajohannasillman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback