19 mars - lite lagom särig

skumtMEN KUK! Hade skrivit ett jätte intressant och jätte långt blogginlägg och såklart så gick allt åt helvete när jag skulle förhandsvisa.. just typiskt!

Aja.. hela dagen har jag gått omkring hemma och bråkat med min mage.. den har betett sej särigt hela dagen och jag är less!

Allt annat är en stor jäkla röra och jag skulle verkligen behöva rensa både huvet och själen.. men men

Fick reda på idag att jag fick avslag för inackorderingstillägget så mamma kom hit och hjälpte mej skriva en överklagan som jag skickade in idag med.. men det blir nog bra, teoretiskt sätt är jag berättigad tillägget, så det bör inte va nå problem.

Idag har jag också skickat in hela 4 st jobbansökningar.. lr aa.. 5 st t.o.m..
så det är bara att sitta snällt, hålla tummarna och vänta på svar..
Bör få positivt snar från någon av dom tycker jag ju..
ska ringa till nån kommun-tant imorn också och söka ett till jobb.. ihihih :P

men nu ska jag och pernilla snart laga mat och sen gå och handla.. efter det blir det plugg,  körkortsteori och svenska väntar.. så nu avslutar jag här!

Hörs och störs!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Lina, du är härmed utmanad. Läs min blogg för vidare information ---> http://feni.blogg.se/1174380882_utmaning.html

2007-03-20 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback