23 mars - jag är händig

Jaa herregud vad jag höll på igårkväll alltså!! Fippla upp mina 2 lackhyllor alldeles själv.. lr aa.. hanna hjälptte mej med den första litegranna ^^ Ett jävla helvete med att få allt rakt i denna lägenheten måste jag säga.. även fast vattenpasset visar att det är rakt, så ser det snett ut :P Jävla skeva lägenheten!! Men nu är båda hyllorna uppe och nu fattas bara skrivordet.. ska nog åka till Ikea nästa vecka och inhandla ett då jag kommer hem från sälen..

Blir borta lördag - onsdag.. kommer bli mys som fasen.. om inte annat jävla najs att få träffa äldsta bruppen andreas, som jag inte träffat på sälert 2 år.. helt sjukt.
Jag och Lillsyrran åker med 9.50 bussen till sthlm där vi sover över till söndag hos bruppen och hans tjej.. sen på söndag drar vi vidare mot sälen. Kommer bli jäkla bli åkande, men det är lätt värt det..
Mobilen är inte sådär jätte full med cash just nu, så vill ni prata med mej, får ni fan ringa!  Ett trevligt samtal säger jag aldrig nej till :)

Ikväll blir det ivf jäkla lignt med tjejerna här hemma.. fanny kommer på besök och det ska bli mys.. är så mkt med allt just nu så det finns inte så mkt tid över till att rå om min bästaste.. men det kommer nog bli bättre nu när jag har körkortsteorin överstäkad :) Klarade provet precis i onsdags.. fasen vad nära det var att jag kuggade alltså.. men nu äre gjort och nu behöver jag aldrig mer öppna teoriboken igen!! SKÖNT!
Ska till körskolan idag och ta reda på när kicki bokade in min uppkörning :) spännande;)

Men nu ska jag försöka få tag på Cilia och kolla om hon ska med på stora staden.. Hörs ikväll lr när jag kommer hem!

Have it good everyone! PÖSSS

Kommentarer
Postat av: anna

jag har utmanat dig! kolla min blogg för mer information :)
/anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback