7 mars 07 - Ett helt år äldre

Jaa då har man fyllt år igen då! :)
Fan vilken underbar födelsedag jag haft alltså! Börjar med frulle på sängen och en massa jätte fina paket av mami och ett kort hon skrivit som fick mej att grina en skvätt.. fan vad söt hon är, min mamma!!
Klockan 13 vart det kalas med tjejerna då jag fick en jäkla massa jätte fina pressenter av alla.. ni tjejer är guld alltså!!! :D
Sen kom nils-olof och precis när han kom då gick jag och sara ner på ica och köpte lite grejjer till mamma, fishermans friends och min första lagliga dosa ;)
Sen när jag kom hem så fixade jag as god mat till mej, mami och nils-olof och efter käkandet blev det lite fix och sen kom syrran + familj och min kusin micke.. verry najs var det med.. fick mkt fina grejjer av dom med :)
När dom dragit drog jag iväg till lägenheten med lite grejjer och fixade lite där med pernilla och fanny kom dit och hjälpte till hon med. Efter ett tag kom Olof och skulle hjälpa mej att flytta alla kartonger hemifrån mami till lägenheten, snacka om räddaren i nöden olof vart idag.. helt underbart!! Men iaf så äre bara möbler kvar här hemma hos mami och imorn(idag) flyttar jag offeciellt till lägenheten på sidsjövägen 36 och kommer då inte ha internet förns nästa vecka nångång.. kommer bli så jäkla najs.. ofattbart ;)


På torsdag drar jag och pernilla till ikea och handlar in en massa roligt till lägenheten.. Skojjigt värre ha ;)
Jaa på fredag blir det ivf utgång.. Anna fyller år och vi ska dra på krollen allehopa, lr aa.. ivf jag, anna olsson, sonja och anna ericson då .. ska bli riktigt roligt:) Sen på lördag blir det också lite utgång fast kanske i den lite mildare graden, får se lite hur jag känner mej.

Men nu måste jag fan dräggla kudden så jag orkar upp sen för att tvätta.. 7-11 har jag satt upp!! haha lycka till, säger jag till mej själv!! Lär inte vara  tvättstugan förns tidigast 9 :P
Men ivf.. god natt på er, så skriver jag igen när vi fått internet i lägenheten.. lär lägga upp lite roliga bilder då med.
See ya!!

Kommentarer
Postat av: Hugooda

Very interesting site. Lots of good information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback