sammanfattning 13 mars - en jävulsk dag

bajs
- åh, vad snügg jag är


ja herregud.. dagen började med tidigt jäkla teoriprov på vägverket kl 8.30.. var där redan innan 8 för att hinna stressa ner och ladda lite innan provet, samt ta kort osv..
Provet gick kiss! 2 äckliga poäng från godkänt, vilket känns särigt onödigt.. hade lika gärna kunnat fått 52 och precis klarat det, men icke!! Ska ivf tillbaka den 21:a och skriva om.. då ska jag fan klara det! Rå pluggning som gäller nu en vecka framåt.
Efter teoriprovet traskade jag i besviken takt hemåt, gick också förbi statoil och köpte ciggaretter vilket jag tyckte att jag väl behövde.
Sen vid 11 var det dags att trska ner på stan igen för att uträtta några ärenden på banken, skaffade bl.a internetbank, då jag är för lat för allt annat.. sen tog jag ut lite kosing till körksolan också;)
Vid 12 skulle jag ha körlektion, så jag traskade raka vägen från banken till stenstans trafikskola för att brumma lite.. ingen kicki där, så jag fick köra men en annan ist.. gick bra det.. lr aa.. bra och bra? det gick sämst idag pga alla negativa könslor för teorimisslyckandet.. men men.. sånt som händer.. hon jag körde med var ivf snäll och välförstående :)

Jaja.. var ett tag sen jag skrev nu.. en vecka för att vara exakt. Har hållt på med lägenheten hela jäkla sportlovet plus att jag fyllt år, så det har vart fullt upp mer lr mindre varenda dag och inte har jag haft tid för nå snowboardåkning heller.. synd som fasen, men vad gör man då?
Har ivf fått ordning i lägenheten nu och det känns otroligt bra.. trivs bra med pörnil också ;D Ska bara grejja till hennes rum och sätta upp lite saker på väggarna i lägenheten så är allt fixat och klart för inflyttningsfesten.. vi har iofs inte tänkt ha nån fetfest, eftersom som är skit, men fest blir det ivf så småningom.. inflyttningspressent är kravs för att komma in såklart;)

känns som att jag har hur mkt som helst att berätta om, men jag har dock ingen ork i kroppen till det, då jag fortfarande sitter på golvet eftersom jag inte haft möjlighet att köpa nytt skrivobrd än, men det kommer det med :)

Ska nog hoppa ner under täcket nu och sova så jag orkar med dagen som kommer.. blir en lång-jävla-mjukis-dag med skola 8-15 och jobb ca16-21, så det är väl lika bäst att börja dräggla nu.

Good night, sleep tight
don't let the bedbugs bite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback