ibland får man faktiskt

image35


Hahahahahah!! Ibland får man skratta sig kissnödig och tänka
"Tur detta kort är 3 år gammalt!!"


Av hyggliga skäl har jag valt att smeta ut ett av ansiktena på bilden, men dom som sett bilden förr lr var med den kvällen vet vilken personen är.

Skrattat har jag gjort i några minuter nu och vad kan vara bättre än att kika på gamla kort och lyssna på världens bästa paraply-låt när man har tråkigt?
Egentligen måste jag plugga, plugga, plugga och plugga.. men jag har hamnat i en sjukt dålig cirkel då jag ligger efter mkt i skolan och har för mkt tyngd över mina axlar för att finna ro till att ta itu med allt som behövs göras.

Tittar man då förbi mina meterhöga pelare bygda av ogjorda skolarbeten hittar man ett stort solsken.. allt förutom skolan flyter på bra och personer har börjat förvåna mej på ett underbart sätt. Framgång framgång, det tycker vi om :)

Tänkte att jag skulle dricka upp min kopp te nu, hoppa in i duschen, fixa lite och sen göra mer te för att sedan slå mej ner och återigen försöka plugga.. jag måste fan mer än någonsin nu.
Wish me luck!!

Kommentarer
Postat av: Albinselina

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback