nästa sista maj tvåtusensju

Hittade nå grejs på annas blogg, igen :P
Äh vafan! Har man brist på saker att göra och säga kan man lika gärna fylla upp bloggen med en massa skit som listor och sånt härnt drabbel :)



image53


Sådan är du;

Du är mycket intresserad av, vad som pågår i din omgivning. Du gillar att prata med andra (nästan oberoende om vad det handlar om) och att vara med, där "det sker".

Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.


Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.




Är hemma på södermalm nu och det känns så jävla skönt. Satt ute på balkongen med mamma med en kaffekopp i ena handen och en cigg i andra och efter 3 månader hemifrån kändes det som om jag aldrig varit borta.
Att komma hem till något och bara känna lugnet är det bästa jag gjort på väldigt länge. Känner nu att jag verkligen kan slappna av och ha tid för mej själv igen. Underbart värre! Nu har jag t.o.m tid att umgås med vänner och sitta och spela meningslösa spel på datorn :p

Som tack till mamma för att hon är så underbar, ska jag städa köket nu :)

Skit och ingenting kvar i skolan nu, bara några få jätte korta skoldagar och lite lökande i cafféterian :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback