Slemmigt värre ha!

Ne usch och fy! När det är sånt härnt väder vill man fan inte vara sjuk inte.
Lider av världens hosta och snorunge-syndrom, dvs snorig och allmänt "tyck synd om mej" :P
Aja.. halsar hett te nu för fulla muggar för att ens kunna prata idag, hoppa på resultat. Har även prov i idrotts och hälsa A idag.-. kommer gå bra? - jaa fasen!

Har inget jätte spännande att berätta om mitt liv just nu, så det är  väl därför jag inte bloggat på jäätteee länge, plus att jag KAN ha lite bättre saker för mej än att sitta instängd på mitt rum ensam framför datorn :)

Tror btw att jag ska skicka in ett förslag till riksdagen om att införa byteshandel igen.. fan ta pengar alltså. Finns för lite av sånt i min spargris. Skönt att det klirrar i kassan igen på fredag.

Ungefär JÄTTE få dagar kvar i skolan nu och det tackar vi dom högre makterna för.


T-t-t-t-t-t!!!!! ♥
image36
 

Kommentarer
Postat av: Kapten Erika

Tokfin bild jappa! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback