17 oktober 2007

Nu börjar det verkligen dra ihop sej inför flytten om bara 2 veckor :)
Hela dagen har jag slipat och målat bord och stolar. Svart blir det och jag är nästan klar nu.. funderar dock på om jag ska måla två till stolar som jag slipper slipa, men det får bli nästa vecka ifall jag får lite tid över.
Tobbe är påväg hit nu och ska käka middag med mej och mamma.. mat som jag lagat men inte är så jäkla nöjd med. Grytor är nog inte min starka sida tyvärr :P
Sen efter maten blir det efterrätt, lite mys framför tvn och tedrickande.

Känns så frukstansvärt skönt att vi har alla möbler klara, alla prylar som man behöver och helt enkelt är redo för att flytta in :) Både mentalt och fysiskt. Ser så sjukt mkt fram emot denna flytt :)

Imorgon börjar jag kl 09 och då ska jag dammsuga och skura golvet i hela butiken. Hela regionen kommer på besök imorn och då vill vi ju att det ska vara snyggt :)

Men nu är Tobbe i närheten så jag ska börja duka.

Hörs när vi hörs!

Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback