again..

Äh men va?! Nu tappade jag orken.. hittade den för en kort stund efter maten men när matsmältningen satt igång så kom även mitt illamående och magont tillbaka.. Jäla skit säger jag som har en rapport att lämna in på onsdag.. inte helt jätte klar. Inte alls klar faktiskt.

Jaa men vafan ska jag göra då? Inte så jäkla lätt att plugga duktigt när magen verkar göra allt för att skolan ska skita sej för mej. Var hemma från skolan idag dessutom.. Jag vaknade hos tobbe imorse i lagom tid för att hinna ta halv tio bussen till stan.. men icke.. magen började vrida sej så fort jag slog upp ögonen och det vägrade gå över.. plus att jag är så frukstansvärt trött nu också.. känns som att skola måndag - fredag plus jobb 2-4 dgr i veckan blir för mkt.. speciellt eftersom jag är skol less.. men det är något jag måste klara.. jag bara måste det.

Ljuset i mitt liv just nu är Tobbe.. det går nog inte att hitta någon som behandlar mej bättre än vad han gör och jag känner mej verkligen älskad av honom..

Jag är lyckligt lottad.. faktiskt :)

Nu ska jag ivf lämna bloggen ett tag och vi får väl se när den uppdateras igen..

soo long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback