inte ett dugg.. INTE ETT DUGG!

Trött och jäkligt trött! Jobbat sjuk lördag och söndag med en inte helt fungerande kvittoskrivare.. vilket har varit jobbigt from time to time. Huvet måste jobba som hårdast då det inte vill jobba alls.. men det har gått ganska bra ändå :)

Just nu sitter jag på skolan och känner mej stressad över allt jag behöver göra.. Sagan ska vara klar.. i onsdags? och mina rapporter måste vara ainlämnade snarast.. sen tillkommer det saker precis hela tiden som ska göras och lämnas in.. som nu t.ex.. vi ska lixom designa ett helt eget operativ system och lämna in det efter på tok för kort tid. Usch och fy! Tiden och orken har sprungit och gömt sej och jag vill bara SOVA!.. och pussas  :)

Imorn får jag lön och då ska det handlas! Känns som att jag spenderat nästan alla pengar innan jag ens fått dom..Ska försöka lyda mammas råd och göra en översikt över alla utgifter och inkomster.. tror det skulle hjälpa om jag gjorde en sån. Så det ska jag nog göra:P

Nu måste jag nog skriva klart min saga och sen börja på operativ systemet.
Ni lär ju märka när jag bloggar igen :P



Älskar dej ja! :)

image74

Kommentarer
Postat av: Geirella

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback