Saturday the 29th of september 2007

Sitter här hos tobbe i ljustadalen och väntar på att åka till jobbet. Tobbe stpr i duschen så jag passar på att blogga lite :)
Löshåret satt jag i torsdags och jag är mkt nöjd :) har dock inte tagit nån bild på det ännu.. men det lär väl komma upp någon sån efter kvällen bravader om jag kommer ihåg att be fanny lr cilia ta med sej kamera till mej ikväll.. om någon av er läser detta blogginlägg och jag gläm att säga till er.. så ta med er kamera:D

iaf.. ikväll blir det förfest hos mej på midälvavägen och sen krogen med tjejerna.. ska bli riktigt mysigt och det känns verkligen att det var längesen jag var ut.
Jobbar 13-17 idag så det blir till att skynda hem och göra sej lite klar innan tjejerna kommer.

Jobbar imorgon med 12-18.. men det ska nog gå bra ändå.. får ta det liiiiiite lugnare ikväll bara :)

Nu är tpobbe klar, så jag ska slänga mej i sängen med honom nu en stund innan vi åker till birsta

Ses gör vi ute ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Torkeljessica

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback