Vi pussas hela tiden :)

image116


Ja, mamma. Vi pussas hela tiden :)

11 månader med älsklingen idag :) Dagen började med frukost på sängen och kommer avslutas med en himla massa romantik :) Ska dricka lite vin och äta ost och kex :) MYS!!

Tyvärr så slutar inte tobbe förns kl 20 så jag får klara mej utan honom till dess.
Tänkte att jag skulle laga lite middag och tända ljus till han kommer hem :)

Igår så var vi iaf och tränade första ggn. Första ggn någonsin som jag tränar gym på riktigt.. det gick faktiskt bra.
Tog det iofs lugnt igår för att inte gå igång för hårt och stoppas av träningsvärk. Men det kändes bra :)

Dagens plus!
1. Betalat nästan hela skulden på körskolan :D
2. Reggat mitt konto på skatteverket. Pengar vill jag ju ha innan midsommar ;)
3. Varit hos Gerd och grejat med min balklänning. Det börjar likna något nu :)
4. Pluggat lite.. Liiiite sa jag  :P
5. Varit på skolan i onödan. Känner mej lite duktig ;P

Dagen minus!
1. Fitt april-vädret
2. Fryser heeela tiden
3. Saknar min boo
4. Måste plugga lite jävla jätte mkt mer.. stress stress stress
5. Lön om 11 dagar :O

Kommentarer
Postat av: Hanna Näslund

Åh vad mysigt och grattis till de 11 månaderna :) Jag har försökt att få tag på dej men de verkar vara omöjligt :P Ha det så mysigt ikväll gumsan! kraaaaaam

2008-04-14 @ 20:24:48
Postat av: Kapten Erika

Ni är så söta! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback