JAG ORKAR JU INTE

Andra dagen i skolan för denna termin, jag försov mej och bestämde mej för att inte gå dit.
Vart är min energi och självdiciplin?
Ja det kan man ju fundera ett tag på.
Ett nytt år börjas och inleds med mina första nyårslöften som jag faktiskt tänker hålla :)
- Godis förbud hela 2008
- Äta nyttigt och röra mej mer. Slank och fin jag vara till våren/sommarn :)

Att sluta snusa och röka vore ju en bra idé, men det håller inte om man ska ändra matvanorna som jag och tobbe gjort nu :)
Fjärde dagen och vi är så sjukt duktiga :D

Jag har nu inte skrivit på nästan en månad.. vilket betyder att Erika måste dött av brist?!?!?!?!?!?
Needå.. men tiden har inte funnits och definitivt inte orken.. igen; vart tog den vägen?

Denna sista termin känner jag dock på mej kommer att gå fort :)

Skolan börjar v 2
går i skolan v 2,3,4,5,6
apu v 7,8,9
sportlov v 10 (då fyller jag år)
går i skolan v 11,12
påsklov v 13
går i skolan typ en månad och sen börjas allt inför och med studenten..

himla skönt :D

Skrev ju innan vi flyttade att jag skulle lägga upp en massa kort på lägeheten, men jag har ändrat mej nu :)
dom som vill se hur vi har det får helt enkelt komma hit ist och ibland göra som min mamma; hålla kolla på oss utifrån genom fönstrerna när hon passerar :P

Iaf.. julen firade vi först hos mamma och sen åkte vi till tobbes pappa i ljusta precis till kalle. Hade himla mysigt och det var en väldigt lyckad julafton :) Lite kort därifrån och från nyår kommer jag nog lägga upp på facebook.. orkar inte lägga upp dom här :)

plugg plugg och plugg.. nu måste jag nästan. hej då :)

Kommentarer
Postat av: Kapten Erika

Ja, jag har säkert dött sju gånger alltså :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback