matlagning.. DUKTIG!

 Jag och Tobbe lagade mat igår.. egna köttbullar för första ggn.. och det märktes :P haha! Nä men det var ganska gott.. ganska sa jag! Kan inte begära att det ska bli perfect första ggn och vi har nog mkt att lära. Men bättre lycka nästa ggn! :D

Nu har jag varit med mamma, ätit, diskat, nördat.. så nu borde jag få i mej nikotin och sen dammsuga. Myror har vi på besök må jag lova.. Hittade typ 15 stycken när jag dammsugade förra ggn. Hualigen! Sebbe ska ringa anticimex(stavas det så? :S), så vi får väl hoppas att vi blir av med dom rackarns odjuren snart.
Efter dammsugandet ska jag kila bort till ica och handla lite.. fan pank man är nu efter jul/nyår och innan löning.. tur vi fick checkar idag från ica ;)

Dags att göra nytta.

Love //Lööööve





  1. Kleta
  2. Rulle, rulle, liten bulle
  3. Steka
  4. Pussas lite
  5. Såhär vart det
  6. Ketchup måste man ha ibland
  7. Gott, gott, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback